Home

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, Filiala Timiș

Home Legislație Informații Evenimente Educație Medicală Continuă Contact

INFORMAȚII

Conducerea Filialei Timiș a OAMGMAMR

Tipizate

Certificat membru OAMGMAMR

Eliberare duplicat la certificatul de membru

Retragerea sau suspendarea din Ordin (la cerere)

JURĂMÂNT

Fișa de evidență

Examene / Concursuri

Card profesional

Reatestare

Publicații creditate

Linkuri

Cont bancar, taxă înscriere + cotizații: RO20 BRDE 360S V795 8105 3600

Locuri de muncă

GALERIE FOTO

Galerie Foto

FILIALE OAMGMAMR

OAMMR

OAMMR Bucuresti

OAMMR Arges

OAMMR Cluj

OAMMR Botosani

OAMMR Dolj

OAMMR Harghita

OAMMR Piatra Neamt

OAMMR Suceava

OAMMR Constanta

OAMMR Brasov

OAMMR Galati

OAMMR Iasi

OAMMR Vaslui

© Copyright OAMGMAMR Timis :: All Rights Reserved

Recunoaștere calificări Certificat de status profesional Înscriere la cursuri

CALENDAR

Educație Medicală Continuă


Arhivă anunțuri

01.01 2025

09.01 2025

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România aderă la proiectul „Fighting Fatigue Together” al Fundației Europene pentru Siguranța Pacientului

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România se implică în proiectul european „Fighting Fatigue Together”, inițiativă lansată de Fundația Europeană pentru Siguranța Pacientului (EUPSF). Această colaborare strategică reprezintă un angajament important în îmbunătățirea siguranței pacienților și în susținerea sănătății fizice și mintale a personalului medical.

Proiectul „Fighting Fatigue Together” își propune să abordeze una dintre cele mai presante provocări din domeniul sănătății: oboseala în rândul profesioniștilor din sănătate. Prin intermediul unor cercetări avansate, strategii inovatoare și campanii de conștientizare, inițiativa vizează reducerea impactului negativ al oboselii asupra performanței medicale și implicit asupra siguranței pacienților.

„Suntem încântați să ne alăturăm acestui proiect esențial,” a declarat doamna Carmen Mazilu, Vicepreședinte OAMGMAMR. „Asistenții medicali din România sunt în prima linie a sistemului de sănătate, iar recunoașterea și gestionarea oboselii lor reprezintă un pas esențial pentru îmbunătățirea calității îngrijirilor medicale și protejarea pacienților.”

Prin participarea la această inițiativă, OAMGMAMR își asumă următoarele obiective:

În cadrul conferinței EUPSF ce a avut loc în data de 8 noiembrie 2024, la Madrid, ce a reunit experți în sănătate, lideri ai organizațiilor profesionale și reprezentanți ai instituțiilor europene, au fost prezentate soluții practice pentru gestionarea oboselii, inclusiv tehnologiile digitale de monitorizare, programele de suport psihologic și ajustările legislative necesare.

Cu această ocazie, delegația OAMGMAMR a prezentat strategia națională bazată pe instrumente aplicabile și adaptate conform nevoilor și resurselor disponibile la nivel național.

Descrierea campaniei-Fighting-Fatigue-Together [Descarcă]

Pentru informații suplimentare despre proiectul „Fighting Fatigue Together” sau alte inițiative, vă rugăm să contactați:

Despre Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (OAMGMAMR):

Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România este organizaţia profesională şi de reglementare cu rol de a elabora norme şi reguli de practicare a profesiei de asistent medical generalist, moaşă şi asistent medical, astfel încât profesioniştii să asigure pacienţilor servicii de calitate, în condiţii de siguranţă şi securitate.

Despre Fundația Europeană pentru Siguranța Pacientului (EUPSF):

EUPSF este organizația europeană dedicată promovării siguranței pacienților, colaborării interprofesionale și creării unor sisteme de sănătate reziliente.

Pentru mai multe detalii, vizitați:

– Site-ul OAMGMAMR: www.oamr.ro

– Site-ul EUPSF – FFT: www.eupsf.org/press-release-fightfatigue

25.03 2025

Anunț Simpozion

Cu Ocazia Zilei Internaționale a Asistenților Medicali, Filiala Timiș a Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România organizează Simpozionul cu tema:

Sănătatea și bunăstarea asistenților medicali, condiție esențială pentru
dezvoltarea comunității

Simpozionul va avea loc la Casa Adam Muller Guttembrunn în data de 12.05.2025 începând cu ora 09:00.

Vă rugăm să trimiteți prezentările în atenția comitetului științific până la data de 30.04.2025 pe adresa

secretariat@oammr-timis.ro

26.05 2025

Îngrijirea piciorului diabetic – Curs dedicat asistenților medicali și kinetoterapeuților

Asociația Română de Podiatrie, sub umbrela Societății de Neuropatie Diabetică și în parteneriat cu Societatea Română de Chirurgie Vasculară, vă invită la promovarea cursul „Un plus de cunoștințe despre piciorul diabetic!”, dedicat asistenților medicali și kinetoterapeuților. Evenimentul are loc duminică, 6 iulie 2025, la Hotel MyContinental Sibiu, în intervalul 08:00 – 14:30.

Rolul asistentului medical în îngrijirea piciorului diabetic este esențial – atât din perspectiva îngrijirii directe a pacientului, cât și ca partener activ al medicului într-o echipă interdisciplinară. Cursul oferă informații actualizate despre evaluarea, îngrijirea și recuperarea persoanelor cu diabet și este în curs de creditare OAMGMAMR. Participarea integrală va fi recunoscută cu puncte EMC.

Iată aspectele pe care participanții le vor învăța în cadrul cursului nostru:

1. Rolul asistentului medical în îngrijirea piciorului diabetic

A. Monitorizare și evaluare

B. Îngrijire directă și prevenție

C. Educație și consiliere

D. Suport psihologic

2. Asistentul medical ca partener al medicului

A. Colaborare interdisciplinară

Asistentul medical are un rol-cheie în colaborarea cu medicii diabetologi, chirurgi vasculari, podiatri, nutriționiști și alți specialiști. Printr-o comunicare eficientă și observarea atentă a pacienților, poate semnala prompt orice modificare clinică și poate contribui activ la stabilirea planului de îngrijire. În cadrul echipei, participă la reevaluarea periodică a tratamentului și îngrijirii, facilitând o abordare holistică a pacientului.

B. Implementarea tratamentului prescris

Asigură respectarea tratamentului local și sistemic, observă eventualele reacții adverse sau lipsa de eficiență a terapiei și transmite aceste informații medicului coordonator. Asigură continuitatea și coerența tratamentului între diferitele etape ale îngrijirii.

C. Suport logistic și administrativ

Organizează programările la specialiști, intervenții sau consultații și menține evidențe clare și corecte ale evoluției pacienților în dosarul medical. Rolul său este esențial în buna funcționare a circuitului terapeutic.

Taxa de participare: 250 RON
Include accesul la curs și pauzele de cafea. 
70 de locuri disponibile.

Detalii. Program și înscriere: https://www.podiatrie.ro/evenimente/curs-ingrijirea-piciorului-diabetic/2025/

Vă mulțumim pentru ajutor și implicare,

Consiliul Director al Asociației Române de Podiatrie

06.06 2025

Tematica și bibliografie de examen de grad principal - sesiunea 2025

Vă informăm că în conformitate prevederile Art. 8 din Ordinul MS nr. 1.137 din 6 septembrie 2018 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali, cu modificările și completările ulterioare, și a calendarului de examen, pe site-ul www.oamr.ro a fost publicată, pe specialități, tematica și bibliografie de examen de grad principal-sesiunea 2025.

Aceasta este disponibilă la următorul link: https://www.oamr.ro/tematica-grad-principal-sesiunea-2025/

02.07 2025

Mentenanță la platforma de cursuri EMC on-line

Vă informăm că în perioada 04.07-13.07.2025 se vor executa servicii de mentenanță la platforma de cursuri EMC on-line de la nivel național.

În această perioadă platforma de e-learning va fi închisă (accesarea cursurilor online va fi temporar blocată).

02.07 2025

Anunț privind organizarea şi desfăşurarea examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali – sesiunea 2025

Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (OAMGMAMR) organizează, prin filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti, examenul de grad principal-sesiunea 2025, în conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Sănătăţii nr. 1137/06.09.2018 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali, cu modificările și completările ulterioare.

I. Examenul de grad principal se organizează pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali.

II. Documente necesare înscrierii:

La înscriere candidatul depune un dosar (dosar plic, cartonat), care conține următoarele documente:

a) CEREREA DE ÎNSCRIERE, cu datele de contact, conform anexei nr. 5 la prezenta metodologie;

b) copia actului de identitate valabil până la data susținerii examenului;

c) copia certificatului de absolvire eliberat de Ministerul Sănătății sau a diplomei/certificatului de absolvire/licență sau documentului echivalent eliberat de una dintre următoarele categorii de instituții de învăţământ: liceu sanitar; școală postliceală sanitară; colegiu medical universitar; facultate de medicină/de asistență medicală/de moașe. La înscriere, candidatul prezintă actele de studii în original, urmând ca persoana care primeşte documentele să certifice "în conformitate cu originalul" pe copiile de pe actele de studii aflate la dosar;

d) copia atestatului de echivalare, după caz;

e) în cazul candidatului cu formare profesională efectuată în străinătate și recunoscută în România în condițiile legii, candidatul va depune copia diplomei obţinute în străinătate, însoţită de traducerea legalizată în limba română şi de copia documentului de recunoaştere a calificării în România;

 f) adeverință eliberată de angajator din care să reiasă, după caz:

g) copia actelor de schimbare a numelui, după caz;

h) dovada plăţii sumei de participare la examen.

Candidaţii care au desfăşurat activitate de voluntariat vor depune contractul de voluntariat, încheiat în conformitate cu prevederile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, cu modificările ulterioare, şi certificatul de voluntariat emis de către organizaţiile gazdă, încheiat conform art. 10 alin. (4) din Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, cu modificările ulterioare; vechimea acumulată în perioada de voluntariat se calculează în funcţie de timpul de lucru efectiv prestat.

În situaţia în care solicitantul a exercitat profesia pe teritoriul altui stat, acesta va depune, în copie, documentele emise de autoritatea competentă sau angajatorul din statul în cauză, din care să rezulte perioadele de exercitare efectivă şi legală a profesiei pe teritoriul acelui stat, precum şi o copie a traducerii autorizate a acestor documente.

Pe coperta dosarului de înscriere se trec: numele și prenumele candidatului cu inițiala tatălui, numele purtat anterior (după caz), specialitatea în care s-a înscris la examen, numărul de telefon al candidatului.

III. Examenul se va susține în data de 04.09.2025, pentru toate specialitățile.

IV. Înscrierile la examen se fac în perioada 10-30.07.2025, pentru toate specialităţile, la sediul OAMGMAMR Fil.Timis, Str.1 Decembrie, nr.13, ap.9, Timișoara după programul:

V. Cuantumul sumei de participare la examen este de 150 lei/participant.                              

        Suma se va achita în contul filialei Timis -  RO26 BRDE 360S V983 9117 3600  

Pe documentul de plata, platitorul va mentiona “Suma participare examen grad principal-2025”

Tematica şi bibliografia pentru examen pot fi consultate la adresa: 
https://www.oamr.ro/tematica-grad-principal-sesiunea-2025/

30.07 2025

ANUNȚ derogare Examen Grad Principal 2025

Vă facem cunoscut că prin referatul de aprobare nr. A.F.R. 2521/28.07.2024, conducerea Ministerului Sănătății a aprobat acordarea derogării de la prevederile art.18 alin. (1) lit.b) din Metodologia de organizare şi desfășurare a examenului de grad principal aprobată prin Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1137/2018, cu modificările și completările ulterioare, cu 3 luni de la data susținerii examenului de grad principal din 04 septembrie 2025, urmând ca documentele persoanelor care beneficiază de derogare și sunt declarate admise la examen, să se elibereze la împlinirea și dovada îndeplinirii condiției de vechime integrală.

Data de referință va fi 04 decembrie 2025.

04.08 2025

Liste înscriere GRAD PRINCIPAL 2025 (admis/respins)

28.08 2025

Locație desfășurare EXAMEN DE GRAD PRINCIPAL 2025

Examenul de Grad Principal sesiunea 2025 se va desfasura in data de 04.09.2025 la Scoala Postliceala Sanitara Henri Coanda Timisoara

Toti participantii, indiferent de specialitate (medicina generala, farmacie, laborator, radiologie, balneofizioterapie), sunt rugati sa se prezinte la data de 04.09.2025 in Timisoara str.Ofcea nr.9 - (complexul studentesc) ora 8:30.  

Cartea de identitate in original este obligatorie!!!

04.09 2025

Rezultate examen grad principal 2025