DOCUMENTE NECESARE PENTRU ATESTAREA TITLURILOR DE CALIFICARE DE ASISTENT MEDICAL GENERALIST:
1. Cerere-tip;
2. Copie după actul de identitate;
3. După caz, documente de schimbare a numelui - în copie + original
4. Diplomă de bacalaureat - în copie + original
5. Document de studii de AMG - în copie + original
6. Foaia matricolă / Suplimentul la diplomă - în copie + original
7. Adeverința cu perioada școlarizării, după caz, de la școala postliceală / facultate - în original;
8. Dovada achitării taxei de 100 RON (conform Hotărârii Consililui Național al OAMGMAMR nr. 32/2016) in cont: RO20 BRDE 360S V795 8105 3600, deschis la BRD.
9. Dovada profesare (carte munca, raport salariat din ReviSal, contract de munca, act aditional inregistrat, parafat si semnat de angajator sau copie legalizata la notar) pentru cei care au terminat scoala inainte de 2010.
NOTA:
Documentele se aduc in original pentru confruntare. Daca nu se pot aduce in original, se aduce copie legalizata de notar.
Lista Recomandărilor/Certificatelor/Adeverințelor privind recunoașterea calificărilor profesionale pentru asistenți medicali emise de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România